ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΡΠΑΘΙΚΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ

Γεια σας. Στα «Καρπάθικα Ημερολόγια», που πλέον γράφονται από την Αθήνα το Ηράκλειο, δημοσιεύω σκέψεις και ιδέες που με απασχολούν και που προέρχονται από οτιδήποτε μπορεί να είδα, άκουσα, έζησα.
Για να είμαστε σύμφωνοι με τους κανόνες του παιχνιδιού, θα διατηρήσουμε την ανωνυμία μας. Ο σκοπός βέβαια δεν είναι να κρυφτούμε πίσω από ένα ψευδώνυμο για να πούμε όσα δε θα τολμούσαμε να πούμε ενυπόγραφα, γι' αυτό και κάθε σχολιαστής είναι φυσικά ελεύθερος να υπογράφει όπως θέλει, επωνύμως ή ψευδωνύμως. Ωστόσο, θέλω να μείνουμε σταθεροί σ' αυτή την έστω και σχετική ανωνυμία, δηλαδή να μη δημοσιεύουμε το όνομα του άλλου αν το ξέρουμε.
Όταν απαγορευτεί η ανωνυμία, βλέπουμε...

Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Η ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥ ΛΟΓΟΥ: Αποκωδικοποιώντας μια προεκλογική ομιλία.

Προεισαγωγικά: η Χρυσή Αυγή - μερικές σκέψεις

Τη Χρυσή Αυγή ποιοι την υποστηρίζουν; Εκτός από τους γνήσιους χρυσαυγίτες, που πιστεύω ότι ακόμη και σήμερα είναι μια θλιβερή ανθυπομειοψηφία (τύποι του ξύλου και του μπαλτά, με αυθόρμητα ρατσιστικά, ναζιστικά και βίαια ένστικτα), κυρίως είναι οι τρομοκρατημένες κυριούλες του Αγ. Παντελεήμονα και όλης της υπόλοιπης Ελλάδας, που το μυαλό τους δε φτάνει πιο πέρα από τη λογική ότι:
-ο τόπος έχει γεμίσει ξένους
-ο τόπος έχει γεμίσει εγκληματικότητα και ανασφάλεια
-άρα έξω οι ξένοι
-άρα ψήφο σ' αυτούς που έχουν δείξει ότι θέλουν στ' αλήθεια να διώξουν τους ξένους.

Άνθρωποι δηλαδή που δεν είναι κατ' ανάγκην ρατσιστές και εθνικιστές, πόσο μάλλον βίαιοι, απλώς γυρεύουν μια ομαλή ζωή όπως παλιά.

Αυτοί οι άνθρωποι δεν ενοχλούνται από το γεγονός ότι η Χρυσή Αυγή, εκτός από πολιτικό κόμμα, είναι μια εγκληματική συμμορία; (Δύο παραδείγματα εδώ.) Θα την υποστήριζαν εξίσου αν υποσχόταν κάτι ακόμη πιο ακραίο, π.χ. θάνατο στους λαθρομετανάστες;


Είναι δυνατόν να μην ξέρουν ότι ο τρόπος που ασκεί η Χρυσή Αυγή τη μεταναστευτική πολιτική της είναι η σκέτη και απροκάλυπτη βία; Ότι κατεβαίνουν ακριβώς όπως οι στρατοί, με στολή, εξοπλισμό, παράταξη, και ανοίγουν (στην καλύτερη περίπτωση) κεφάλια; Η Χρυσή Αυγή δεν προπαγανδίζει απλώς τον πόλεμο, τον έχει ήδη ξεκινήσει.
Ίσως αυτά να μην είναι τόσο γνωστά στους απλούς τηλεθεατές και αναγνώστες εφημερίδων. Ίσως να προβάλλονται μόνο μέσα από το διαδίκτυο, το οποίο δεν είναι για όλους πηγή ενημέρωσης. Δεν ξέρω τι δείχνει η τηλεόραση και οι εφημερίδες. Στο διαδίκτυο, και μάλιστα όχι σε κανένα κρυφό σάιτ που να το ξέρουν μόνο οι μυημένοι αλλά φόρα παρτίδα, στο ΥΤ και αλλού, η Χρυσή Αυγή καθόλου δεν προσπαθεί να αποκρύψει ποια είναι. Αν δεν έχετε δει τέτοια βιντεάκια, δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να τα μάθετε από μένα. Απλώς πιστέψτε με ότι υπάρχουν.
Ίσως ο μέσος «φιλήσυχος πολίτης» να δέχεται περισσότερα ερεθίσματα προς την κατεύθυνση άλλων πτυχών της πολιτικής της Χρυσής Αυγής, όπως:
-τον εθνικισμό, που, αν προβληθεί σε μια πιο ήπια και όχι κατάφωρα βίαιη μορφή, μπορεί να κολακεύσει τη φιλαυτία κάθε Έλληνα που να έχει γαλουχηθεί με το ιδεώδες των περασμένων μεγαλείων και διηγώντας τα να κλαις.
-τον αντίλογο στο δικομματικό κατεστημένο: η άκρα δεξιά είναι αντιμνημονιακή. Προσφέρει μια εναλλακτική σ' όποιον, ενώ έχει ήδη αγανακτήσει από την πολιτική των κυρίως συστημικών δυνάμεων, εντούτοις δεν είναι αριστερός.

Οπότε, τελικά, η Χρυσή Αυγή εμφανίζεται υπό δύο πρόσωπα: αφενός το πραγματικό, τις ένοπλες επιθέσεις κατά ξένων και αλληλέγγυων προς τους ξένους, τους ναζιστικούς χαιρετισμούς, τη στρατιωτική οργάνωση κλπ.. Αφετέρου ένα πολύ γενικό πλαίσιο ιδεών στο οποίο εγγράφονται αυτές οι πρακτικές, ιδεών με τις οποίες -αν τις δούμε αδιαβάθμιστα- δε χρειάζεται να είσαι πολύ ακραίος για να συμφωνήσεις: με δυο λόγια, ότι η ζωή μας είναι υποβαθμισμένη.
Το κόλπο έγκειται στην απόκρυψη της διαβάθμισης. Αν η κυριούλα από τον Άγιο Παντελεήμονα, που νοσταλγεί την παλιά όμορφη ζωή της με τις ξεκλείδωτες πόρτες, δει τα παλικάρια με τα ξυρισμένα κεφάλια, τους σβαστικοειδείς μαιάνδρους, τα ρόπαλα, και της πουν «τους ψηφίζεις αυτούς; ετοιμάζονται τώρα να υλοποιήσουν αυτά που σου υποσχέθηκαν» δε θα πει απλώς όχι, θα πάθει και κάνα καρδιακό προηγουμένως. Το μυστήριο είναι ότι, παρά ταύτα, το πραγματικό της πρόσωπο δεν το έχει πια και τόσο πολύ μυστικό!


Κλικ στην εικόνα για να τη δείτε σε μέγεθος που να διαβάζεται.

____________________________________________

Και τώρα, ας δούμε αυτό:


Προεκλογικό σποτ της ΝΔ (αν δεν ανοίγει, κλικ εδώ.)

1. Ο Σαμαράς τρέχει να μαζέψει όση κρίσιμη μάζα ψηφοφόρων θα διέρρεαν προς τη Χρυσή Αυγή αλλά δεν είναι ακόμη αμετάκλητα βαμμένοι φασίστες. Υιοθετεί τα στοιχεία εκείνα από τον ακροδεξιό λόγο που είναι ελκυστικά στον φιλήσυχο πολίτη, αφαιρώντας τα καθαρά χρυσαυγίτικα στοιχεία που τρομάζουν τον καθένα εκτός από τους βέρους ναζί χουλιγκάνους.
Μιλάει για φυλακίσεις / απελάσεις ξένων (κέντρα φύλαξης στα οποία μετ' ολίγον προσθέτει «παύλα φιλοξενίας»!!), για νόμο και τάξη (κάτι που ακούγεται σαν εύλογο αίτημα κάθε πολίτη φυσιολογικής χώρας αλλά δεν παύει να ήταν ένα από τα συνθήματα του Χίτλερ), για άνοιγμα νέων φυλακών (τώρα που έκλεισαν πολλά σχολεία), για μια αστυνομία που να διαθέτει ακόμη πιο σύγχρονα μέσα, κάνει λόγο για καθάρισμα (άλλος ένας όρος με ανατριχιαστικούς συνειρμούς) των πόλεων, κλπ..
Δε μιλάει όμως καθόλου (ευθέως τουλάχιστον) για βία, για καταστολή, για αίμα, για φυλές, για οτιδήποτε χωρίζει τον συνειδητό νεοναζί από τον απλό, φιλήσυχο, από σπόντα ψηφοφόρο της Χρυσής Αυγής. Αντίθετα όλα θα γίνουν με διάλογο, αναδεικνύοντας τις ωφέλειες που θα έχουν οι δήμοι και οι δημότες από τα κέντρα κράτησης, και, φυσικά, πάντα με επίκεντρο τον Ηλία, το Φώτη, την Πέγκυ από τη Ρόδο (χαμογελάκι - αχ τι μου θύμισε), την κυρία που τη λήστεψαν έξι φορές και είπε «ρε Αντώνη ήμαρτον», εσένα, εμένα και τον άνθρωπο της διπλανής πόρτας.
Ρατσιστές δεν είμαστε. Και για να μη μας πουν ρατσιστές (γιατί αν μας πουν είμαστε, αν δε μας πουν δεν είμαστε) θα πρέπει να συνεννοηθούμε με άλλες χώρες της νότιας Ευρώπης ώστε να κάνουμε όλοι τα ίδια, να υπάρξει δηλαδή συνενοχή και ομερτά.

2. Βέβαια παρατηρούμε εμβόλιμα και μερικά δείγματα παραδοσιακού δικομματικού λόγου:

-Τι εξωθεί όλους αυτούς τους ανθρώπους στο έγκλημα;
(Καμία απάντηση - το ερώτημα παρασιωπάται)
-Γιατί υπάρχουν όλοι αυτοί οι άνθωποι εδώ μέσα;
Δουβλίνο 2
-Και αφού, καλώς ή κακώς, υπάρχουν και εγκληματούν, γιατί τους αφήνουμε να γίνουν κράτος εν κράτει;
Γιατί μέχρι τώρα (δηλαδή άκρες μέσες επί ΠΑΣΟΚ -λες και το ΠΑΣΟΚ ήταν στα πράγματα από κτίσεως κόσμου) η μεν αστυνομία δεν κάνει σκούπες, επειδή δεν είναι σε κατάλληλη διάθεση, οι δε φυλακές, δεν ξέρω γιατί, δεν έχουν ανοιξει και οι παλιές δεν επαρκούν. Προφανώς μόλις έρθουμε εμείς στα πράγματα η αστυνομία θα αλλάξει διάθεση και οι φυλακές θα ανοίξουν διάπλατα τις αγκαλιές τους σε όλους.

Το στυλ που τα έχωνε η ΝΔ στο ΠΑΣΟΚ και αντιστρόφως από τον καιρό του Χάρρυ Κλυνν.

3. Εξωγλωσσικά στοιχεία ρητορικής:

-Δεν πουλάω κύρος και εξουσία. Κάθομαι στραβοχυμένος σε μια καρέκλα λες και αράζω στο καφενείο του Βαγγέλη. Είμαι ένας από σας. Άλλωστε έχω προσωπική επικοινωνία με τον Ηλία, το Φώτη, την Πέγκυ από τη Ρόδο (βρε την ατιμούλα!). Γυναίκες σαν τη μάνα σας μ' έχουν σαν παιδί τους, και μου λένε «ρε Αντώνη κλπ». Αφουγκράζομαι τον παλμό της κοινωνίας.
-Δεν είμαι άγριος, βίαιος, ορμητικός. Είμαι απλά ρεαλιστής και λογικός, παράλληλα δε και ένας άνθρωπος πλούσιος σε συγκινήσεις. Μιλώ σε χαμηλούς τόνους, αργά, ήρεμα. Δε συνθηματολογώ, εξηγώ -ακόμη και την αποφασιστικότητά μου δεν την προβάλλω, απλώς την αφήνω να διαφανεί. Ανεπαίσθητες αλλαγές στο χρωματισμό της φωνής μου και στη ματιά μου προδίδουν κάθε τόσο και μια συγκίνηση που δονεί την ευαίσθητη (προσπαθώ να το κρύψω αλλά κρύβεται;) ψυχή μου. Ξέρετε, ήμουν και στον Πρετεντέρη προχτές (ξέρω ότι το είδατε, άρα είναι σχεδόν σα να το είδαμε όλοι μαζί από τον ίδιο καναπέ, όπως κάνει η κάθε οικογένεια - ή αλλιώς: ξέρω ότι ξέρετε πού ήμουν προχτές, σάμπως τι έχω να σας κρύψω;).

____________________________________

Σούμα:

Όσα είδαμε στο 3 είναι η συνταγή του Γιωργάκη Παπανδρέου. Μπορεί ο Σαμαράς να κοπιάρει από εκείνον, ή μπορεί να την καλλιέργησαν μαζί. Είναι στοιχεία που σαφώς τους διαφοροποιούν από άλλους ρήτορες όπως ο Βενιζέλος, ο Καρατζαφέρης, ο Πάγκαλος.
Στο 2 είναι απίστευτο και όμως αληθινό ότι η ρητορική της εποχής της Μεταπολίτευσης επιζεί ακόμη σαν την κατσαρίδα. Την πιστεύυμε ακόμα; Μα είναι δυνατόν; Φαίνεται πως ναι. Αν έτσι νομίζει ο Σαμαράς και οι προπονητές του, πολύ φοβούμαι ότι κάτι θα ξέρουν.
Στο 1 όμως βρίσκεται όλη η φρίκη. Αφού επί χρόνια η ΝΔ έχανε κόσμο που διέρρεε προς τα δεξιότερα και προς τον Καρατζαφέρη, αφού στη συνέχεια ο Καρατζαφέρης έχασε πολύ από αυτό τον κόσμο που διέρρευσε ακόμη δεξιότερα στη Χρυσή Αυγή, τώρα ο Σαμαράς προσπαθεί να υφαρπάξει αυτό τον κόσμο πουλώντας τους ότι «ελάτε, κι εμείς μια Χρυσή Αυγή είμαστε στο κάτω κάτω». Δεν προσπαθεί να τους φέρει προς το μέρος του, τρέχει προς το δικό τους μέρος κυνηγώντας τους. Εκεί δηλαδή στην άκρα δεξιά.
Βέβαια είναι ιδιαίτερα πιθανόν να μην πρόκειται για πραγματικά ακροδεξιές πολιτικές, αλλά απλώς για έναν λαϊκίστικο ελιγμό ψηφοθηρίας, σαν του ίδιου του Καρατζαφέρη που πλέον κανείς δεν αμφιβάλλει ότι μόνο καιροσκόπος είναι και όχι συνεπής φασίστας ή οτιδήποτε άλλο με συνέπεια. Ακόμη κι έτσι όμως, το αποτέλεσμα είναι ότι ο Σαμαράς κάνει ένα περαιτέρω βήμα προς τη νομιμοποίηση του ακροδεξιού λόγου. Ο αναποφάσιστος φιλήσυχος, που μπορεί μέχρι τώρα να άκουγε τη Χρυσή Αυγή με επιφυλακτικότητα (έξω οι ξένοι; μωρέ σωστό, δε λέω, αλλά κάπως σκληρό / αίμα, βία, φυλετική καθαρότητα; μωρέ δεν ξέρω, εγώ φοβάμαι με κάτι τέτοια), θα ακούσει τώρα από τον Σαμαρά το πρώτο σκέλος χωρίς το τρομακτικό δεύτερο και θα του φανεί, συγκριτικά, ό,τι πιο ήπιο και ανθρωπιστικό.
Συνδυάζοντας αυτό το συμπέρασμα με τις πρόσφατες σκούπες της αστυνομίας, την Αμυγδαλέζα κλπ., βλέπουμε τις δύο δυνάμεις που παραδοσιακά βρίσκονταν γύρω από το κέντρο (λίγο δεξιότερα και λίγο αριστερότερα αντίστοιχα) να συναγωνίζονται ποια θα είναι η ακροδεξιότερη. Το κέντρο του πολιτικού φάσματος ήδη βρίσκεται στην άκρα δεξιά. Οπότε και η αυθεντική ακροδεξιά δεν είναι πια καμιά εξτρεμιστική επιλογή, ένα κλικ παραδίπλα από τα μέινστριμ κόμματα είναι.

__________________________________________________
Παρεμπιπτόντως, μία παρατήρηση για τα κέντρα φιλοξενίας λαθρομεταναστών:

Είναι γνωστό ότι το Σύνταγμα απαγορεύει να συλλαμβάνεται κανείς χωρίς συγκεκριμένη κατηγορία. Ωστόσο σε κάθε πορεία συλλαμβάνεται σωρηδόν κόσμος προληπτικά. Αυτό γίνεται νόμιμα. Πώς; Με το να μην το ονομάζουν σύλληψη (που απαγορεύεται) αλλά προσαγωγή (που το Σύνταγμα δε σκέφτηκε να την προβλέψει). Αντίστοιχα, δεν μπορείς να μπεις φυλακή αν δεν έχεις καταδικαστεί για κάτι. Μπορείς όμως κάλλιστα να φυλακιστείς σ' ένα χώρο που δε γράφει απέξω «Φυλακή» αλλά κάποια άλλη λέξη, π.χ. «Καλωσήλθατε αγαπημένοι μας λαθρομετανάστες».



__________________________________________________
Προσθήκη: 3 μέρες αργότερα δημοσιεύθηκε στο tvxs ένα κείμενο πάνω στην ίδια ακριβώς λογική, αν και πολύ αυστηρότερο και στηριγμένο σε ευρύτερο σώμα παραδειγμάτων.






__________________________________________________
Νεότερη προσθήκη: Τις σκέψεις μου τις γράφω κυρίως για να τις ξεκαθαρίσω. Αυτό το κείμενο εντάσσεται στον προβληματισμό που απασχολεί εμένα και κάθε Έλληνα αυτές τις προεκλογικές μέρες. Επρόκειτο να είναι το πρώτο από μια σειρά, αλλά μέσα στις επόμενες ημέρες γέμισε ο τόπος από κείμενα πάνω στον ίδιο προβληματισμό, κάποια από τα οποία περιλαμβάνουν αυτά περίπου που θα ήθελα κι εγώ να γράψω. Συνεπώς περιττεύει να τα γράψω κι εγώ, μη φορτώνουμε αδίκως το ίντερνετ.




5 σχόλια:

Haris είπε...

Πολύ ωραία και εύστοχη ανάλυση... Έχουμε να δούμε πολλά ακόμα!

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Πέπε η κατάσταση ακριβώς όπως αναφέρεις έγκειται στο αίσθημα ανασφάλειας.

Η ίδια ανασφάλεια της περιόδου του '60 ήταν που οδήγησε στην εγκαθίδρυση του δικτατορικού καθεστώτους. Μίας "Χούντας", που παρείχε ακριβώς αυτό, ασφάλεια. Ο λαός προκειμένου να εξασφαλίσει τη νομιμότητα και την ηρεμία ήταν πρόθυμος να δεχθεί την αφαίρεση κάποιων δικαιωμάτων του.

Το γεγονός ότι οι μετανάστευση είναι ένα βασικό πρόβλημα είναι ασφαλώς αληθές. Η Ελλάδα είναι μία χώρα χωρίς υποδομή αδύναμη να απορροφήσει εργασιακά τα εκατομμύρια των μεταναστών. Η εγκληματική δραστηριότητα των μεταναστών ασφαλώς και είναι γνωστή και σίγουρα μιλάμε για εξωφρενικά ποσοστά δεν είναι όμως κάτι το μη δικαιολογημένο. Με την πτώση του κομμουνισμού το κύριο ρεύμα μετανάστευσης αποτελούνταν από κοινούς εγκληματίες που αφέθηκαν ελεύθεροι με το άνοιγμα τον φυλακών αδιακρίτως. Σε μία δεύτερη φάση η ανεργία και οι συνθήκες ζωής οδηγεί και τους υπόλοιπους μετανάστες στην εγκληματικότητα. Οι συνθήκες αυτές είναι που ωθούν και τους Έλληνες στην εγκληματικότητα.

Είμαι της άποψης ότι οι άνθρωποι είναι απαράδεκτο να μπαίνουν στο ίδιο καλούπι. Ασφαλώς και οι μετανάστες που δρουν εγκληματικά (παρέα με τους Έλληνες μικρούς και μεγάλους και ο νοών νοείτω) πρέπει να απελαθούν καθώς αποτελούν κίνδυνο για τη δημόσια τάξη.

Όσον αφορά τη άποψη της φυλετικής καθαρότητας φαντάζομαι ακόμα και οι ίδιοι γνωρίζουν πως κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο. Αρκεί να φανερώσω ένα απλό ιστορικό παράδειγμα. Οι Θράκες δεν είναι Έλληνες, πρόκειται για έθνος που κατοικούσε στη Θράκη και μιλούσε Θρακικά. Εξελληνίστηκε κατά την Ελληνιστική εποχή. Σήμερα δεν νομίζω να υπάρχει Θράκας που να μην υποστηρίζει ότι τόσο εθνικά όσο και πολιτισμικά ανήκει στους Έλληνες, και έχει απόλυτο δίκιο. Οι Θράκες είναι Έλληνες, ο πολιτισμός και η γλώσσα τους είναι ελληνικοί και οι ίδιοι το υποστηρίζουν. Το ίδιο συμβαίνει και με μετανάστες δεύτερης και τρίτης γενιάς, οι οποίο δεν γνωρίζουν πολλές φορές την εθνική τους γλώσσα. Αυτοί οι άνθρωποι μπορεί γενικά να γνωρίζουν πως η καταγωγή τους δεν είναι ελληνική αλλά αν τους ρωτήσεις από που κατάγονται θα σου απαντήσουν για παράδειγμα από την Αθήνα, καθώς την Ελλάδα γνώρισαν ως πατρίδα τους. Είναι προφανές ότι σε μερικές γενεές θα μιλάμε για πλήρη εξελληνισμό των ανθρώπων αυτών μιας και πλέον ούτε τις ρίζες τους θα θυμούνται ούτε τον πολιτισμό τους, ούτε θα έχουν διατηρήσει (πιθανότατα) το αρχικό τους οικογενειακό όνομα. Αλλά περισσότερο δεν θα δέχονται την ξένη καταγωγή τους, γιατί απλούστατα δεν θα νιώθουν ξένης καταγωγής.

Αυτή η αφομοίωση ασφαλώς και είναι πολύ ευκολότερη για τους λευκούς που εμφανισιακά δεν διαφέρουν υπερβολικά από τους Έλληνες. Οι μαύροι είναι φανερό ότι είναι αδύνατο να αφομοιωθούν αλλά δεν ήρθαν για μία μόνιμη εγκατάσταση, οι άνθρωποι αυτοί ελπίζουν ότι κάποια μέρα θα επιστρέψουν στη χώρα τους.

Εκτός αυτού δεν μπορώ να καταλάβω τι προβλήματα δημιουργεί ο μαύρος και ο Πακιστανός που καθαρίζουν τα τζάμια; Γιατί να έχει την ίδια μοίρα με αυτόν που κλέβει, βιάζει και δολοφονεί;

Η Χρυσή Αυγή αγορεύει αφ' υψηλού φέροντας ως πρόσχημα της φυλετική καθαρότητα. Ξεχνώντας ότι η περιοχή που ζούμε ήταν για χρόνια ένα μωσαϊκό λαών. Ακόμα και οι Έλληνες δεν μοιάζουν μεταξύ τους, τι σχέση έχει εμφανισιακά ένας Αθηναίος με έναν Ηπειρώτη ή ένας Πόντιος με έναν Κρητικό; Τα έθνη καθορίζονται με βάση το πολιτισμικό κριτήριο και όχι το φυλετικό καθώς το δεύτερο είναι αδύνατο να μείνει σταθερό.

Ανώνυμος είπε...

Η Χρυσή Αυγή είναι ένα κόμμα χωρίς σκοπό, πέρα από την επίλυση του μεταναστευτικό τι έχει να προτείνει; Τίποτα μέχρι τώρα το μόνο που έχουμε ακούσει από τη Χρυσή Αυγή είναι έξω οι μετανάστες και όχι στο μνημόνιο. Ωραία και εγώ συμφωνώ ότι η απέλαση των μεταναστών θα είναι ωφέλιμη καθώς η ισχυρά πλειοψηφία θα διαφόρους λόγους που εξήγησα έχει παραδοθεί στην εγκληματικότητα, παραπέρα τι γίνεται;

Η τάξη που εγγυάται ένα ακραίο καθεστώς, σε αντίθεση με την απόλυτη πολιτική ρευστότητα του σήμερα, είναι το μόνο που δίνει στην ακραία Χρυσή Αυγή ψηφοφόρους, καθώς η άκρα αριστερά δεν είναι παρά ένα ακόμα παρακλάδι του ΚΚΕ.

Όσο για την ποιότητα των εν λόγω κόμματος πρόκειται ακριβώς για εξτρεμιστές, χαμηλού νοητικού επιπέδου, με διαστρεβλωμένες και ελλιπείς ιστορικές γνώσεις και μόνο όργανο το οποίο γνωρίζουν να χρησιμοποιούν το ρόπαλο. Στόχος του κόμματος είναι απλώς απόλυτο πογκρόμ, σαν να υπάρχει ένα κρυφό στοίχημα μεταξύ των εξτρεμιστών για το ποιος θα αφήσει περισσότερα θύματα. Μάλιστα είναι γνωστή η συμμετοχή μελών της Χρυσής Αυγής στον Βοσνιακό Πόλεμο στο πλευρό των Σέρβων, οι οποίοι διέπραξαν αρκετές φρικωδίες.

Τα υπόλοιπα κόμματα είναι γνωστά και δεν χρειάζεται καν να τα αναλύσω. Αρκεί να πω ότι ο Βορίδης που σήμερα είναι υπουργός ήταν από τα πρωτοπαλίκαρα της ΕΠΕΝ.


Αυτό που περισσότερο με τρομάζει είναι η τεράστια απαξίωση της γνώσης από τη νέα γενιά, δεν τους ενδιαφέρει τίποτα όσον αφορά τα πάντα. Έχουν το κεφάλι σκυμμένο, δεν γνωρίζουν τίποτα από πολιτική, δεν ψηφίζουν τίποτα (και αν το κάνουν το κάνουν από επιβολή τρίτου). Ερωτήσεις που σε μας φαντάζουν γνώσεις αυτονόητες όπως, ποιος ήταν ο Τίτο; ή τι είναι το ΝΑΤΟ; για αυτούς φαντάζουν πράγματα πολύ μακρινά. Βρίσκονται πραγματικά παγιδευμένη σε ένα εντελώς μάταιο lifestyle που πρεσβεύει την παγκοσμιοποίηση, την εμφανισιακή ομοιογένεια και το εγκεφαλικό κενό. Την απόλυτη μαζοποίηση, μία εγκεφαλικά νεκρή νεολαία. Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι δεν ξέρουν καν τι ακριβώς είναι η παγκοσμιοποίηση και η μαζοποίηση.

Μετά είναι να απορείς που βρίσκει ψηφοφόρους η χρυσή αυγή; Μα φυσικά σε αυτούς που ΔΕΝ ξέρουν τι είναι η χρυσή αυγή.

Πέπε είπε...

Ένας φίλος με ενημερώνει ότι ο εικονιζόμενος υποψήφιος δεν υπάρχει. Είναι γεγονός: το κόμμα του έχει δημοσιεύσει από μέρες τα ψηφοδέλτιά του, και Μιχαλόγκωνας στη Β΄ Αθηνών δεν αναφέρεται. Το επώνυμο άλλωστε είναι σχεδόν ανύπαρκτο σύμφωνα με τους καταλόγους του ΟΤΕ (λογικό, γιατί θα έπρεπε να είναι Μιχαλόγγονας -ο έγγονας, εγγονός δηλαδή, του Μιχάλη- όπως Παπαδόγγονας, Μαυροειδόγγονας και μερικά άλλα τέτοια παπωνυμικά επώνυμα).

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει Γιαννόγκωνας όμως ως επώνυμο.